E-mail: info@absent.fi
  • rev-full1
    Absent Oy

    DIGITALIZE

    MACHINERY

    EQUIPMENT and

    PROJECTS

Ab AfterSales

Ab AfterSales (AAS) on jälkimarkkinointi- ja asiakastukijärjestelmä. Järjestelmä nitoo yhteen jälleenmyyjälle/asiakkaalle toimitetun koneen, siihen mahdollisesti toimitetut lisäosat/lisälaitteet sekä niihin liittyvät takuut ja tunnisteet. Järjestelmän kautta hoituvat laitekohtaisten varaosakirjojen luonti ja lukeminen sekä huoltohistoria- ja takuutietojen käsittely.



Järjestelmässä on myös verkkokauppa, jonka avulla jälleenmyyjät/asiakkaat voivat tehdä tilauksia suoraan valmistajalta.

Työkalujen avulla voi vaivattomasti seurata tuotteiden elinkaarta ja ylläpitää ennakoivan huollon ohjelmia.

Järjestelmä on modulaarinen kokonaisuus, jonka ominaisuuksista asiakas voi valita käyttöönsä tarvitsemansa modulit.

Yleisin tapa on kytkeä järjestelmä toimimaan rajapintojen avulla asiakkaan olemassa olevien järjestelmien (ERP, CRM, PDM, jne) kanssa. Järjestelmä toimii tarvittaessa myös itsenäisenä kokonaisuutena.

Järjestelmä sopii tuote-, sarjavalmistus-, projektitoimitus- sekä eräperusteiselle tuotannolle.
 

Hyötyjä asiakkaalle ja sidosryhmille

  •     Kone-/ laite-, huoltotiedot ajasta ja paikasta riippumatta aina saatavilla

  •     Joustava kommunikaatio osapuolten välillä lisää myyntiä

  •     Lyhentää toimitusaikoja ja lisää tilaus-toimitusprosessin tuottavuutta

  •     Toimitettujen koneiden tehokas hallinta parantaa varaosa- ja huoltopalvelujen tarjoamista ja toteuttamista

  •     Alemmat jakelukustannukset

  •     Takuukäsittelyt ja niistä syntyvien kustannusten seuranta

  •     Antaa myynnille avaimet tarjota uutta tuotetta oikeaan aikaan

  •     Käytetyn koneen arvonmääritys helpottuu

  •     Lisää myyntituloja ja vähemmän henkilöstökuluja

  •     Parempaa laatua ja asiakaspalvelua

  •     Tehokkaammat prosessit

  •     Tehostaa toimitusketjua ja tilaustenkäsittelyä

  •     Kehitystä analysointiin ja raportointiin


AAS Mobile

 

Absent Oy on kehittänyt osaksi Ab AfterSales -järjestelmää erilaisia mobiilisovelluksia, jotka toimivat yhteistyössä järjestelmän kanssa. AAS Mobile voi olla konekohtainen laite tai esimerkiksi huoltomiehen työväline.

Laitteen avulla olet vaivattomasti yhteydessä laitetoimittajaasi sekä lähimpään huoltoon. Selailet koneesi ohje- sekä varaosakirjoja kätevästi näytöltä tai teet tarvittaessa vikailmoituksen muutamalla napin painalluksella.

Huoltomiehesi voi tarkastella koneesi toimintaa - ja tehdä vaikkapa varaosatilauksen tai huoltoraportin suoraan laitteella.

 

Design-palvelut

Palveluliiketoiminnan perusedut ovat lisäarvon tuotto asiakkaalle joko lisäämällä asiakkaan myyntiä ja/tai luomalla kustannussäästöä. Järjestelmän avulla voit syventää suhdettasi avainasiakkaisiisi avaamalla heille design-palveluja. Järjestelmään on mahdollista luoda personoituja käyttöliittymiä asiakkaille. Palvelun avulla asiakkaasi voi seurata tuotteitaan heidän omilla logoillaan ja väreillään toteutetusta liittymästä.

-Ole lähellä asiakasta, syvennä asiakassuhdetta ja pidä kilpailijat loitolla.-

Konsultointi

Hallitusti hoidettu palveluliiketoiminta antaa avaimet johtaa ja syventää asiakassuhdetta. Konsultointipalvelumme tarjoaa erityisesti kykyä suunnitella ja toteuttaa asiakaslähtöisiä palveluita.

Suunnittelu tukee yritysten johtoa liiketoimintamallien, palveluprosessien ja asiakasratkaisujen kehittämisessä siten, että ne voivat nykyistä paremmin tukea asiakkaidensa arvonluontia.

Palvelumme tavoitteena on luoda:

  • Uutta ymmärrystä siitä, miten kansainvälisesti kestävää kilpailuetua voidaan kehittää omaksumalla palvelutyyppinen toimintalogiikka

  • Uusia innovatiivisia liiketoimintamalleja

  • Uutta ymmärrystä operatiivisista palveluprosesseista

  • Näkemyksiä siitä, miten yritykseni voi palvella tulevaisuudessa

  • Ajatuksia sidosryhmäpalveluiden tarpeista

- Yrityksesi on mahdollista kasvaa myös palveluiden kautta -
 

 

Asiakkaitamme

Tiedotteet

23.11.2015

Teollinen Internet & Digitalisaatio 2015

Lue lisää